محافظت از فایل ها در نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ با Safe Lite
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

با نرم افزار Safe Lite امنیت فایل های خود را تضمین کنید . در این نرم افزار شما با تعیین پسورد و قرار دادن قفل بر پوشه ها و فایل ها از نفوذ اشخاص ناشناس به آن ها به روش تضمین شده ای جلو گیری خواهید کرد .

شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

 

Best Safe Lite محافظت از فایل ها در نوکیا سری 60 ورژن 5 با Safe Lite



 ادامه مطلب...


CCleaner

حفظ حریم خصوصی و بالا نگاه داشتن سرعت سیستم در بیشترین حد ممکن دغدغه ی همیشگی کاربران بوده است و رسیدن به چنین اهدافی به صورت معمولی و دستی اگر غیر ممکن نباشد قطعا بسیار سخت خواهد بود . از این رو تا کنون نرم افزارهای مختلفی برای برطرف کردن نیازهایی از این قبیل که طیف وسیعی از یوزرها را شامل می شود طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد .

نرم افزاری که در این مطلب قصد معرفی اش را داریم یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود بوده و با تکیه بر دو ویژگی ، یکی لایسنس رایگان و دیگری استفاده از تکنولوژی ها روز و سازگاری با بخش های مختلف ویندوز و نرم افزارهای متفاوت توانسته است به جایگاه بسیار مطلوبی در میان کاربران دست پیدا کند . این برنامه که CCleaner نام دارد به شما کمک می کند تا امنیتی کامل را هنگام کار با ویندوز تجربه کنید . این نرم افزار که از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد نه تنها فضایی را از هارددیسک شما اشغال نخواهد کرد بلکه با استفاده بسیار اندک از منابع سیستم نظیر CPU و Ram هیچ گونه باری را بر دوش کامپیوتر شما نخواهد گذاشت .

بهینه سازی یکی ویژگی های مهم CCleaner می باشد . این نرم افزار با حذف فایلهای بی استفاده از روی هارد درایو شما فضای ارزشمندی را که توسط اطلاعات بیهوده اشغال شده اند به شما هدیه خواهد کرد تا بتوانید به ذخیره سازی داده های مفیدتری بر روی آنها مشغول شوید . یکی دیگر از قابلیت ها پاکسازی ردپاهای به جا مانده از فعالیت هایی است که در اینترنت انجام می دهید . بسیاری از کاربران نگران این بوده و هستند که افرادی غیر از خودشان به اطلاعات اینترنتی از قبیل سایت های مشاهده شده دسترسی پیدا کنند که خوشبختانه با به روی کار آمدن این نرم افزار ، مشکل یاد شده به طور کامل به دست فراموشی سپرده شده است . پشتیبانی CCleaner از زبان شیرین پارسی به تمامی پارسی زبانان دنیا این امکان را می دهد تا بتوانند از قابلیت های گنجانده شده نهایت استفاده را ببرند .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


نرم افزار Wellness Diary یک نرم افزار کار آمد برای تنظیم یک برنامه روزانه مخصوص بهبود سلامتی یا رسیدن به وضعیت عالی جسمانی می باشد . این نرم افزار با گرفتن یک سری اطلاعات مانند وزن ، قد ، سیگار کشیدن و … یک برنامه عالی روزانه شامل ساعت ورزش ، ساعت خواب ، غذا خوردن و … برای شما تنظیم می کند تا شما به وضعیت عالی جسمانی خود برسید .

شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

wellness تنظیم برنامه سلامتی در نوکیا سری 60 ورژن 5 با Wellness Diary

 




 ادامه مطلب...


Bolt 2 نام نرم افزار مرورگر اینترنتی قدرتمندی می باشد که برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ طراحی شده است . این مرورگر اینترنتی قادر است تا صفحه های اینترنتی را بدون نقص باز کند و قابلیت اجرای ویدئو های اینترنتی را نیز دارد . شما می توانید این نرم افزار مرورگر را از  سایت بیگ دانلود به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

این نرم افزار بر روی برخی از گوشی های ال جی و همچنین سامسونگ نیز قابل اجرا می باشد .

bolt2 نرم افزار مرورگر Bolt 2 برای نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5

 




 ادامه مطلب...


این نرم افزار به شما نشان می دهد که با استفاده کردن از امکانات مختلف گوشی خود  چند ساعت باتری شما دوام می آورد . شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

nokia battery نرم افزار مشاهده وضعیت باتری برای نوکیا سری 60 ورژن 5

 




 ادامه مطلب...


دیکشنری را که امروز در وب سایت بیگ دانلود برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از ۸۵% کلمات انگلیسی را  پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری  فارسی به انگلیسی است  که از ۷۰% کلمات فارسی پشتیبانی می کند.

 

 

 



 ادامه مطلب...


برنامه یارانه یار ، برنامه ای رایگان برای گوشی های موبایل مجهز به سیستم جاوا می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید با وارد کردن میزان مصرف برق و آب و گاز خود، هزینه آتی را بر اساس جداول پلکانی پیش بینی نمایید. به کمک این نرم افزار به خوبی می توانید میزان اثر صرفه جویی را در هزینه های خود پس از هدفمندی یارانه ها محاسبه نمایید.
این نرم افزار ساده در مرحله اول میزان مصرف آب و برق و گاز را از شما می گیرد(که با مراجعه به قبوض قبلی می توانید آنها را بدست آورید) و با انتخاب گزینه محاسبه، هزینه هر کدام را جداگانه به شما نشان می دهد. به کمک دکمه بازگشت می توانید مقادیر جدید را وارد کنید و به این ترتیب پیش بینی مناسبی از میزان مصرف و هزینه خود داشته باشید. لازم به ذکر است که این نرم افزار بر اساس جداول ارایه شده از سمت وزارتخانه ها و سازمانها رسمی و داده های شهر تهران تهیه شده است.

 

 

 



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 2054
بازدید کل : 342170
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1